top of page

Karma Samui Group

Public·80 members

Instagram volgers

Ik ben al een tijdje bezig met mijn Instagram-account en ik merk dat mijn groei echt stagneert. Ik post regelmatig (vooral lifestyle, reizen, een beetje mode en af en toe wat persoonlijke dingen), gebruik hashtags, stories, reels, ik reageer op anderen, collab met kleine accounts… maar het blijft hangen rond de 2.000 volgers, waarvan het grootste deel uit Polen, Duitsland en Engelstalige landen komt. Ik wil heel graag een veel sterker Nederlands/Belgisch publiek opbouwen, want ik woon in Nederland, mijn content is voor 90 % in het Nederlands en ik wil echt die lokale connectie maken (samenwerkingen met Nederlandse merken, events in NL/BE, gewoon mensen die mijn taal spreken en de cultuur snappen).

Ik zie bij sommige accounts dat ze ineens van een paar honderd naar tienduizenden Nederlandse volgers springen in een paar maanden tijd. Ik vraag me af: wat is nu echt de snelste en meest effectieve manier om specifiek Nederlandse volgers te krijgen? Hebben jullie tips voor hashtags die écht werken bij het Nederlandse publiek? Specifieke tijden om te posten? Groepen of communities waar veel Nederlanders zitten? Of werken giveaways met Nederlandse prijzen het beste? En eerlijk… hoe denken jullie over het kopen van Nederlandse volgers als een soort kickstart? Ik hoor daar heel wisselende verhalen over. Wat raden jullie aan als je echt snel een flinke boost Nederlandse volgers wilt, zonder dat het er supernep uitziet? Alle tips zijn welkom, ik wil er echt voor gaan in 2026!

Nancy Smith
Nancy Smith
Nov 25, 2025

"The process of building a strong, local Instagram following in a niche market, like the one discussed here, requires consistency and a very targeted strategy, which reminds me of the laser-like focus needed for online university work; when I was trying to manage my final semester alongside launching a new professional endeavor, the thought of trying to secure a reliable online exam help service strictly for tutoring and time management flashed through my mind, simply because both the entrepreneurial launch and the proctored exam felt like high-stakes ventures where failure due to distraction or exhaustion was just not an option."

• Facebook

©2021 by Karma Samui Group. Proudly created with Wix.com

bottom of page